Garanti ve İade


Nintendo Türkiye Yetkili Servis Bilgileri!
Mağazamızda satılan Nintendo Türkiye CD Media ürünleri için 2 yıl içinde aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz. Garanti kapsamında olan ürünleri göndermeden önce yetkili servis ile görüşebilirsiniz.

TEKNOSER BİLGİSAYAR TEKNİK HİZ. SAN. VE DIŞ TİC. A.Ş
Telefon : 0212 385 16 20
Adres : Yeşilce mah. Demirbaş Sk. No:10 34400 Seyrantepe, Kağıthane / İSTANBUL
Email : Nintendo@teknosergroup.com

 

PowerA Ürünleri için Garanti Bilgileri;

ALELMA ELEKTRONİK PAZARLAMA VE HİZMETLERİ TİC.LTD.ŞTİ. 

ESENTEPE MAH. ILGAZ SOK. NO: 37/A 

KARTAL İSTANBUL 

Destek Hattı : 0 (542) 402 05 11 

Telefon : 0549 542 62 13

Mail Adresi: info@alelma.com.tr


Garanti Dışı, süresi biten veya Gizala garantili ürünler için;
Nintendo Türkiye ürünlerinin garanti bitiminde aşağıdaki adresten teknik destek alabilirsiniz. Gizala garantili veya garantisi olmayan yurtdışı Nintendo ürünleri için Gizala Teknik Servisi ile irtibata geçebilirsiniz.



gizala Elektronik San.Tic.Ltd.Şti.
Hayırlı Caddesi No:34/A Sefaköy
Küçükçekmece - İstanbul
gizala@gizala.com.tr
0212 598 47 47 
0532 297 54 98
 


 

%100 Müşteri Memnuniyeti.

 

gizala.com.tr olarak 2009 yılından itibaren Gittigidiyor, Sahibinden, gizala.com, Sanalpazar ve N11 mağazaları ile başlayan ve şimdilerde kataloğuna Amazon, Trendyol, Idefix, Teknosa ve Pazarama mağazalarının da eklendiği onbinlerce satış gerçekleştirdik. Bu satışlarımızdan müşterilerimize Sıfır Risk olarak satın aldığı ürünler ile ilgili Gizala olarak her zaman satış öncesi ve satış sonrası %100 memnuniyet sağladık. Bu memnuniyet müşterilerimize sağlam, kaliteli ve garantili ürünler ile sağlandı. Sadece Sony PSP ve Nintendo GameBoy ürünleri ile yola çıkan firmamız bugün Nintendo, Playstation , XBox ve birçok ürünün konsol, oyun ve aksesuarlarının satışını yapmaktadır.

 

İade etmek istediğiniz ürünü aşağıdaki Merkez Depo adresimize ürünü satın aldıktan sonra 14 (ondört) gün içerisinde hiçbir gerekçe göstermeden satın aldığınız (oyunlar için jelatini açılmamış, aksesuarlar için kutusu açılmamış ve/veya zarar görmemiş) şekilde iade edebilirsiniz.

 

Satın aldığınız ürün ile ilgili sorun yaşıyorsanız gizala.com.tr merkez depo adresine gönderebilirsiniz. Teknik Servisimiz ürün ile ilgili kontrollerini yaptıktan sonra birebir değişim ya da para iadesi onayı vermektedir.

 

Ürün garantisi bittikten sonra dahi firmamız yaşadığınız sorunlar ile ilgili yardımcı olmaktadır.

CD/DVD Oyunlarda bandrolü ve jelatini sökülmüş ürünler Cayma hakkı kapsamı dışındadır, ürün düşme, çarpma, kırılma veya sıvı temaslarında garanti kapsamı dışındadır.

 

gizala elektronik san.tic.ltd.şti.

Kartaltepe Mah. Hayırlı Cad. 34/A Sefaköy
Küçükçekmece - İSTANBUL

Tel: 0212 598 47 47
Tel: 0212 598 35 79
gizala@gizala.com.tr

Yurtiçi Kargo Müşteri Numaramız: 

406160849



Ürün iade ve değişimler için mutlaka anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile gönderilmelidir. 
406160849 Müşteri kodumuz yurtiçi kargo görevlisine verebilirsiniz. Farklı kargo şirketleriyle gönderilen iade ve değişim kargo ücreti alıcıya aittir.

 

Aynı Gün Kargo

Bugün saat 14:00'a kadar siparişiniz aynı gün kargoya teslim edilir.

Güvenli Ödeme

Sitemizde ödeme işlemleri srasında veriler 256BIT SSL sertifikası ile şifrelenmektedir.

Kolay İade

Satın almış olduğunuz ürünlerimizi 14 gün iade edebilme imkanı sunulmaktadır.

Müşteri Hizmetleri

Tüm soru, görüş ve önerileriniz için bizimle iletişime geçebilirsiniz. 0212 598 47 47

Alışveriş Sepetim

Sepetinizde ürün bulunmamaktadır