Garanti ve İade

 

%100 Müşteri Memnuniyeti.

 

gizala.com.tr olarak 2009 yılından itibaren gittigidiyor, sahibinden.com, gizala.com, sanalpazar.com ve n11 mağazalarımızdan binlerce satış gerçekleştirdik, bu satışlarımızdan müşterilerimize Sıfır Risk olarak satın aldığı ürünler ile ilgili gizala elektronik olarak her zaman satış öncesi ve satış sonrası %100 memnuniyet sağladık. Bu memnuniyet müşterilerimize sağlam, kaliteli ve garantili ürünler ile sağlandı. Sadece Sony PSP ürünleri ile yola çıkan firmamız bugün Nintendo, Playstation ve PS Vita ve birçok ürünün konsol, oyun ve aksesuarlarını satmaktadır.

 

İade etmek istediğiniz ürünü aşağıdaki Merkez Depo adresimize ürün satın aldıktan sonra 14 (ondört) gün içerisinde hiçbir gerekçe göstermeden satın aldığınız şekilde iade edebilirsiniz.

 

Satın aldığınız ürün ile ilgili sorun yaşıyorsanız gizala.com.tr merkez depo adresine gönderebilirsiniz. Teknik Servisimiz ürün ile ilgili kontrollerini yaptıktan sonra birebir değişim ya da para iadesi onayı vermektedir.

 

Ürün garantisi bittikten sonra dahi firmamız yaşadığınız sorunlar ile ilgili yardımcı olmaktadır.

CD/DVD Oyunlarda bandrolü ve jelatini sökülmüş ürünler Cayma hakkı kapsamı dışındadır, ürün süşme, çarpma, kırılma veya sıvı temaslarında garanti kapsamı dışındadır.

 

gizala elektronik

Tevfikbey Mahallesi Önder Sokak
No:9/D Sefaköy
Küçükçekmece - İSTANBUL

Tel: 0212 598 47 47
Tel: 0212 598 35 79
gizala@gizala.com.tr

Yurtiçi Kargo Müşteri Numaramız: 

406160849



Ürün iade ve değişimler için mutlaka anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile gönderilmelidir. 
406160849 Müşteri kodumuz yurtiçi kargo görevlisine verebilirsiniz. Farklı kargo şirketleriyle gönderilen iade ve değişim kargo ücreti alıcıya aittir.

 

Sepetinizde ürün bulunmamaktadır